WowNews logo WOWnews
Stories
Un bărbat din Vrancea a primit o factură la curent în valoare de 76 de milioane de euro.
Un bărbat din Vrancea a primit o factură la curent în valoare de 76 de milioane de euro.

Stiri

Un bărbat din Vrancea a trăit șocul vieții când a primit o factură la curent, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când le-am văzut”

Un bărbat din județul Vrancea a primit o factură la curent în valoare de 76 de milioane de euro. Cum a fost posibil acest lucru?

Începând de anul trecut, tot mai mulți români s-au plâns de scumpirile la energie electrică și gaze. Cu toate acestea, unii clienți au primit facturi cu sume exorbitante, unele dintre ele ireale. În această situație se află și un bărbat din județul Vrancea, care a primit o factură la energie electrică, iar suma întrece orice fel de imaginație.

Bărbat din Vrancea, șocat de suma facturii la energie electrică

La sfârșitul anului 2022, un bărbat din județul Vrancea a trăit șocul vieții când a văzut cât are de plată la o factură de energie electrică. Romică Păduraru, un bărbat din orașul Adjud, județul Vrancea, a primit o factură la energie electrică în valoare de 76 de milioane de euro, pe parcursul a cinci luni. Acesta deține o pizzerie și brutărie, ambele la aceeași adresă, iar factura la curent, nu depășește în mod normal, suma de 1.000 de lei pe lună. Totuși, la sfârșitul lunii trecute, bărbatul a avut parte de o surpriză cu totul și cu totul neplăcută.

Citeste si: Nicolae Botgros intervine în scandalul legat de moartea Andreei Cuciuc. Care este dorința lui: “Să fie cercetat amănunțit, fiecare secundă, fiecare acțiune a celor prezenți în acel local.” - kfetele.r

În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat.”, a mărturisit Romică Păduraru, conform Digi24.ro.

Citește și: În plină iarnă, facturile le dau bătăi de cap românilor. Un bucureștean a făcut credit bancar ca să-și poată achita întreținerea: „E nasol”

Citește și: Mihai Trăistariu, îngropat în facturile pe care este nevoit să le plătească: „Toată ziua stau la cozi” Artistul face zeci de plăți lunar

Bărbatul a mărturisit că a trăit un șoc, întrucât factura la energie electrică nu se ridica la o sumă mai mare de 1.000 de lei pe lună. Bărbatul a mai precizat că astfel de situații pot provoca multe probleme oamenilor, mai ales din punct de vedere emoțional.

Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani..”, a mai adăugat bărbatul bărbatul.

Un bărbat din județul Vrancea a primit o factură la curent în valoare de 76 de milioane de euro.

[Sursa foto: Digi24]

Factura la energie electrică a fost o eroare, iar compania a reacționat cerându-și scuze

O astfel de factură la energia electrică, putea fi doar o greșeală atât de mare precum și suma pe care o prezenta. Cum era de așteptat, factura a fost doar o eroare din partea furnizorului, iar bărbatul nu a fost nevoit să achite suma de 76 de milioane de euro.

Citeste si: Mesajul de susținere venit din partea Adrianei Ochișanu, pentru fiul său, Cristian Botgros! Cum îl apără artista, în fața acuzațiilor venite din partea familiei Cuciuc? "Sunt alături de tine cu toată

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii - catena.ro

Citeste si: VIDEO Momentul când antrenorul unei ECHIPE LEGENDARE a murit pe terenul de fotbal. Jucătorii au căzut toți în genunchi, unii plângând, alții rugându-se cu ochii în lacrimi: "Am fost șocat și acum mi s

La scurt timp, furnizorul a reacționat, dându-și seama de greșeala creată și i-a trimis bărbatului factura corectă. Compania a asigurat clientul că a fost doar o situație punctuală și regretă eroarea. Mai mult decât atât, asigură clienții că depun eforturi mari pentru a oferi servicii în cele mai bune condiții.

Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă.

Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime.”, a precizat furnizorul, conform sursei citate anterior.