kanald.ro
Actualitate
Scandal în Capitală între un taximetrist și client. A fost nevoie de intervenția polițiștilor și s-a lăsat cu o amendă de 2.000 lei
Scandal în Capitală între un taximetrist și client. S-a ajuns la sancțiuni de 2.000 lei în urma divergențelor.
Un bucureștean a avut parte de un adevărat scandal după ce a apelat la serviciile unei firme de ridesharing. Revoltat că taximetristul nu a pornit ceasul și a cerut un preț preferential, clientul a solicitat intervenția polițiștilor pentru a se face dreptate.
Totul a început când bărbatul și fiul său minor au urcat într-un taxi aflat în așteptare pentru a se duce acasă.
La plecare, după spusele bărbatului, taximetristul nu ar fi pornit ceasul și ar fi cerut un preț preferential, motiv de revoltă pentru client, care nu a dorit să achite suma cerută și nici să coboare din mașină: ,,A insistat să cobor după ce NU am acceptat preț “preferential” și am spus că NU cobor din moment ce este liber”, scrie acesta pe Facebook.
Mașină de poliție în intervenție
Clientul a primit o amendă ursturătoare: „A rămas să ma sancționeze cu 2000 RON”
Când conflictul a degenerat, taximetristul devenind agresiv, clientul a apelat la 112 pentru a aplana situația, însă nici răspunsul autorităților nu l-a mulțumit. Polițiștii veniți la fața locului nu i-au dat dreptate bărbatului, ba mai mult, l-au amendat cu suma de 2.000 de lei, considerând că apelul său nu constituia o urgență: ,,I-am explicat (n.r.: polițistului) că am fost amenințat atât de “taximetrist” cât și de “colegutul” lui… Mi-au spus că NU voi fi sancționat (…) A rămas să ma sancționeze cu 2000 RON că NU era urgenta, chiar dacă au spus că NU voi fi sancționat”
Bărbatul spune că nu se va opri aici și că va căuta dreptate în instanță: ,,Le-am transmis (n.r.: polițiștilor) că am filmări și că deja am dat la superiori (…) restul probelor în instanță”…”, iar mesajul de pe Facebook a stârnit sute de reacții și acuzații ale internauților la adresa autorităților: ,,Poliția noastră inutilă și incompetentă.”
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii - catena.ro
Sunt însă și voci care sunt de partea taximetristului și care îi reproșează clientului că a rămas în mașină deși nu era mulțumit de preț.
Acest gen de conflicte între taximetriști și clienți apar frecvent, iar pentru a veni în ajutorul cetățenilor din București, Primăria Capitalei a pus la dispoziție tel. verde 0800.800.868, unde pot fi sesizate probleme precum refuzul curselor sau tarife care contravin legii.