”Orice bărbat are fantezia asta” Anghel Damian, declarație surprinzătoare despre una dintre româncele celebre peste hotare. Ce dorință are actorul și despre cine este vorba?
Anghel Damian a mărturisit pe ce vedetă celebră peste hotare, dar româncă, a pus ochii pentru a juca o scenă interzisă minorilor.
Anghel Damian este regizor, actor și scenarist, dar și cunoscut drept iubitul lui Theo Rose. Cei doi au devenit de curând părinții unui băiat, iar artista, căci ea e mai vocală în spațiul public, spune mereu că trăiesc o iubire cum rar se găsește.
Însă chiar și așa, în 2023, invitat fiind în emisiunea lui Cătălin Măruță, Anghel Damian a făcut mărturisiri neașteptate.
Actorul a vorbit despre una dintre fanteziile sale, recunoscând care îi este slăbiciunea în materie de femei celebre.
„Spune numele unei actrițe din România cu care ți-ar plăcea să joci o scenă romantică, dacă ai avea ocazia”, a fost întrebarea adresată de Cătălin Măruță lui Anghel Damian.
În fața unei asemenea curiozități, Anghel Damian, surprinzător sau nu, a oferit un răspuns rapid, fără a sta vreo clipă pe gânduri.
Iubitul artistei a recunoscut că Mădălina Ghenea este femeia care i-a venit imediat în minte, căci de-a lungul timpului a stârnit multe reacții în spațiul public, fiind una dintre cele mai frumoase românce celebre.
Însă, a ținut să precizeze că pe cât sună de frumos cuvântul ”fantezie”, pe atât de chinuitoare sunt scenele la care face referire Cătălin Măruță.
Și asta pentru că viața pe platoul de filmare nu este deloc una ușoară sau confortabilă, ci dimpotrivă, necesită timp, răbdare, perseverență, implicare și anduranță.
”Orice bărbat are, într-un fel sau altul, fantezia asta, pentru că e un nume care a stârnit diverse reacții în rândul masculilor din țara asta. Așa că dacă ar fi să joc cu o actriță din România o scenă romantică, mi-aș dori, așa, pentru plăcerea mea post-mortem, să joc cu Mădălina Ghenea. Dar să înțelegem, scenele romantice din filme nu sunt lucruri care să-ți producă foarte mare plăcere. Sunt îngrozitoare, sunt chinuitoare. Gândește-te că fiecare acțiune care se vede cursiv într-un produs, într-un film, se ia, se repetă de sute de ori, devine ceva mecanic”, a spus Anghel Damian.