WowNews logo WOWnews
Stories
Squid Game
Squid Game scene din serial

Stiri

Noul serial marca Netflix ,,Squid Game" a generat încasări uriașe de la apariție. Vezi cât valorează în total serialul până în momentul de față

,,Squid Game" a devenit cel mai urmărit serial Netflix din lume. Serialul Sud-Coreean are încasări uriașe.

Potrivit estimărilor celor de la Bloomberg, „Squid Game” a generat câștiguri de aproximativ 900 de milioane de dolari. Serialul a costat la început 21,4 milioane de dolari pentru a fi produs și băgat pe post.

Cei care s-au ocupat de serial spun că era ,,absolut normal” să aducă asemenea câștiguri având în vedere cați bani s-au băgat de la început, totul se bazează pe vizionările pe care le face publicul.

Citeste si: Iancu Sterp și nașa lui au plecat în Turcia. Ce a făcut nașul când a auzit că au fugit în lume: “Eu am crezut că știi de glumă.” - kfetele.ro

Serialul are aproximativ 111 milioane de vizionari

/www/cdn.knd.ro/media/521/2861/1667/20176852/1/squid-game-poster.jfif

,,Squid Game” a ajuns la pragul de 111 milioane de fani, facandu-l cel mai urmărit serial al nostru!”, au declarat cei de la Netflix pe contul lor de twitter.

Creatorul serialului, Hwang Dong-hyuk a vorbit despre posibilitatea unui nou sezon: ,,Presiunea este foarte mare pe mine în momentul de fată, cu așa o mare audiență așteptând sezonul 2. Din cauza acestei presiuni, nu am decis încă dacă să fac un nou sezon sau nu. Dar daca vă uitați dintr-un unghi pozitiv, pentru că mulți oameni au iubit sezonul 1 și așteaptă sezonul 2, sunt oameni peste tot în lume care își spun părerea și oferă diferite scenarii despre cum să decurgă sezonul 2″.

Hwang a luat în calcul și posibilitatea să continue sezonul folosind și din ideile fanilor

,,Aș putea să folosec ideile fanilor din toată lumea că să creez sezonul următor. Cu asta cred că mă confrunt acum – că nu ar trebui să o văd că pe o presiune atât de mare. Dar mă gândesc la toată această cutie de inspirație pe care o primesc de la ei și aș putea să o folosec pentru sezonul 2″.

Hwang a scris scenariul pentru ,,Squid Game” în anul 2009, însă acesta a stat 10 ani pe bara deoarece nicio producție nu voia să îl regizeze. Aceștia spuneau că ,,Nu este potrivit pentru timpul respectiv”. Aceasta așteptare a luat sfârșit în momentul în care cei de la Netflix au văzut un potențial foarte mare în aceasta pelicula, desi a fost o surpriza uriașa și pentru ei când au văzut cate câștiguri și cate vizualizări face serialul.

Pentru fanii seriaului, daca sperați la un nou sezon, din declarațiile creatorului putem înțelege că acesta este chiar deschis la noi idei de continuare a sezonului și de a duce mai departe povestea ,,Jocului”.