kanald.ro
Economie
Magazine online vs. Magazine fizice de Black Friday 2023: Cine câștigă bătălia?
Black Friday România 2023: Iată care este diferența între magazinele fizice și cele online, în ceea ce privește ofertele din această perioadă.
Magazine online vs. Magazine fizice de Black Friday 2023. Află cum este mai avantajos să faci cumpărături în această perioadă, dedicată reducerilor.
Magazine online vs. Magazine fizice de Black Friday 2023
Black Friday este una dintre cele mai așteptate perioade din timpul unui an, datorită reducerilor masive de prețuri, pentru zeci de mii de produse. Comercianții au pregătit o gamă variată de oferte în 2023, pentru toată lumea.
Anul acesta, unele companii au dat start promoțiilor, încă din prima zi a lunii, deși data oficială pentru Black Friday este 10 noiembrie. Numeroase oferte sunt disponibile atât în magazinele fizice, cât și online.
În ultima vreme, tot mai multe persoane au adoptat metoda de cumpărături online, încă din perioada pandemiei. Acest concept a luat amploare și există posibilitatea ca și în acest an să existe mai multe promoții în mediul online, decât în magazinele fizice.
Iată care sunt avantajele și dezavantajele cumpărăturilor, atât în magazinele fizice, cât și în mediul online, de Black Friday.
Citește și: Strategii de cumpărături online la Black Friday 2023: Cum să eviți epuizarea stocurilor
Black Friday în magazinele fizice
Încă din prima zi a lunii au început să apară diferite oferte în magazinele fizice, pentru Black Friday. De multe ori, oamenii aleg să evite cumpărăturile online, deoarece preferă să achiziționeze produsele dorite, în funcție de aspect, calitatea materialului sau măsura potrivită, în cazul obiectelor vestimentare.
Mai multe magazine oferă și asistență de vânzări, mai ales de Black Friday, astfel că ai șanse mari să alegi un produs potrivit cerințelor și nevoilor tale și nu trebuie să aștepți livrarea comenzii.
Cu toate acestea, cumpărăturile fizice au și dezavantaje, de la aglomerația din trafic și din magazine, până la opțiunile limitate, în comparație cu mediul online, unde ai posibilitatea de a alege dintr-o gamă mult mai variată de produse asemănătoare.
Citește și: Cum arată Black Friday în America și care este diferența față de „Vinerea Neagră” din România
Black Friday în mediul online
În ultimii ani, cumpărăturile online au fost la mare căutare, datorită informațiilor și avantajelor pe care companiile de vânzări le pun la dispoziție. Clienții au posibilitatea de a afla multe detalii legate de un produs, de la preț, compoziție, distribuitor și până la recenzii din partea altor cumpărători, care sunt foarte utile în ziua de astăzi.
De Black Friday, cumpărăturile online scutesc clienții de a merge în magazinele fizice, economisind timp, dar și bani, în cazul în care beneficiază de oferte promoționale disponibile doar pe site.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii - catena.ro
De asemenea, oamenii preferă cumpărăturile online de Black Friday, datorită varietății de produse. Este mult mai ușor să compari prețurile, să accesezi oferte sau să beneficiezi de reduceri, atunci când comanzi mai multe produse de același fel, de exemplu.
Periodic, magazinele online, cum sunt cele de produse cosmetice sau îmbrăcăminte, oferă coduri de reducere, pentru anumite categorii, care îi pot tenta pe clienți să revină cu o altă comandă, în viitorul apropiat.
Un alt avantaj pe care îl oferă magazinele online este livrarea la adresă, standard sau într-o zi aleasă de către client.
În ceea ce privește dezavantajele cumpărăturilor online de Black Friday, comenzile pot întârzia uneori, mai ales în perioada ofertelor de Black Friday. În plus, există riscul ca oamenii să nu fie mulțumiți de calitatea unui produs, dar în majoritatea cazurilor exista posibilitatea de retur.
Sursa: britannica.com