WowNews logo WOWnews
Stories
influenceri platiti sa promoveze romania
Influencerii vor fi plătiți pentru a promova turismul în România

Actualitate

Influencerii vor fi plătiți să promoveze destinațiile românești, anunță Ministrul Turismului

Guvernul României dorește să promoveze destinațiile româneși prin influenceri. Iată care este valoarea proiectului.

Influencerii vor fi plătiți să promoveze destinațiile românești. Daniel Cadariu, ministrul Turismului, a declarat că are în plan să implice influncerii români într-un proiect de promovare a țării noastre. Iată ce implică proiectul și câți bani sunt programați să fie trimiși către persoanele publice.

Influencerii vor fi plătiți să promoveze destinațiile românești

Ministrul Turismului a gândit un proiect menit să promoveze destinațiile și obiectivele turistice din România, iubite de milioane de turiști străini. Campania națională are în vedere colaborarea dintre stat și influenceri, de unde să reiasă succes pe partea de promovare a țării.

Citeste si: Igor Cuciuc își plângea amarul în direct, în urmă cu câteva luni. Artistul se afla la capătul puterilor: “Perna noastră a fost udă în fiecare seară de lacrimile mamei și lacrimile tatălui.” - kfetele

Decizia proiectului a venit în urma statisticilor făcute de Banca Națională Română, care anunțau că românii vor cheltui 6 miliarde de euro pe vacanțele din străinătate. Astfel, ministerul Turismului a decis să aloce 100.000 de euro din bugetul de stat către creatorii români de conținut pentru a crea content cu locurile deosebite ale țării, astfel încât să amintească cetățenilor că nu merită să promoveze și alimenteze turismul străin în locul celui de la ei de acasă.

influenceri platiti sa promoveze romania

„În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică”, a precizat Daniel Cadariu.

Cu alte cuvinte, proiectul va fi scos la licitație, iar agenția de publicitate câștigătoare își va alege influencerii către care va trimite banii alocați. Pe lângă cuantumul deja anunțat, Ministerul Turismului va mai face o achiziție publică pentru buna funcționare a acestei campanii, mai exact o platformă intitulată „România.travel”. Suma aproximată portalului de promovare este de 409.000 de euro.

Citeste si: Ce biserici fortificate din România poți vizita. Istoria din spatele fiecăreia te va uimi

Ministrul Turismului a mai precizat că toate acțiunile vor fi înfăptuite până la finalul acestui an.

Ce criterii trebuie să îndeplinească influencerii

Alegerea creatorilor de conținut ar trebui să se desfășoare pe durata lunilor septembrie și octombrie anului în curs. Pe site-ul SEAP au putut fi publicate propuneri pentru influencerii eligibili acestei campanii, însă persoanele publice trebuiau să îndeplinească unele condiții: să gândească un plan de derulare a campaniei, profilul lor să se potrivească campaniei, date referitoare la costuri etc.

Citeste si: Conflictul între familiile Cuciuc și Botgros contiunuă. Cristi Botgros ajunge la audieri. Ce ar fi făcut tânărul în timp ce Andreea era jos: “Cel mai neomenește mi se pare să dai scrum de țigară...” -

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii - catena.ro

Citeste si: Virgina o face praf pe Naomi în fața tuturor: "Te înjosești în halul ăsta pentru unul care...". Concurenta din Casa Iubirii NU se aștepta la o asemenea REACȚIE: "Dramatizează mult". Câștigătoarea sezo

influenceri platiti sa promoveze romania

Citeste si: Ce destinații turistice preferă românii pentru vacanța de toamnă 2022

Influencerii care ar putea fi numiți răspunzători pentru proiectul de promovare a destinațiilor românești trebuie să aparțină uneia dintre următoarele categorii:

  • micro-influenceri – sub 100.000 de urmăritori
  • macro-influenceri – între 100.000 și 1 milion de urmăritori
  • mega-influenceri – peste 1 milion de urmăritori

    surse: hotnews.ro, libertatea.ro