
kanald.ro
Vedete
Mai multe instituții din România au luat decizii importante, privind funcționarea lor, după ce autoritățile române au eliminat restricțiile, care erau impuse de la începutul pandemiei de COVID!
Mai multe instituții publice de la noi din țară au luat hotărâri importante, privind funcționarea lor, dar și programul/întâlnirile cu publicul, după ce autoritățile române au eliminat restricțiile, ce erau impuse de la începutul pandemiei de COVID. Așadar, multe instituții importante din țară au decis să aducă schimbări, fiind eliminate principalele interdicții.
Una dintre acestea este Societatea de Transport București, care a anunțat că s-au eliminat o serie de restricții ce erau în vigoare de la începutul pandemiei de COVID. Chiar dacă purtarea măștii de protecție nu mai este obligatorie, STB recomandă călătorilor purtarea ei în mijloacele de transport în comun, pentru siguranța fiecăruia.
”Având în vedere faptul că starea de alertă nu a mai fost prelungită, s-au eliminat o serie de restricții care au fost în vigoare încă de la începutul pandemiei. Chiar dacă purtarea măștii nu mai este obligatorie, Societatea de Transport București STB SA recomandă în continuare purtarea ei atât în mijloacele de transport, cât și în stații. De asemenea, accesul persoanelor în sediile Societății de Transport București – STB SA nu mai este condiționat de prezentarea certificatului COVID-19 sau a dovezii că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Sănătatea noastră și a călătorilor este tratată de STB SA cu prioritate și responsabilitate. Prin urmare, încurajăm păstrarea bunelor obiceiuri de igienă dobândite în cei doi ani de pandemie. Vom continua să oferim utilizatorilor STB SA o gamă variată de servicii de plată a călătoriei și condiții optime de transport public în comun. În același timp, le mulțumim cetățenilor care au respectat regulile de protecție pe perioada stării de alertă și care înțeleg faptul că lupta împotriva virusului SARS-CoV-2 continuă”, au transmis reprezentanții Societății de Transport București.
Curtea de Apel Craiova ne-a transmis faptul că desfășurarea activității, începând cu data de 9 martie 2022, se va face astfel:
”Începând cu 9 martie, accesul în sediul Curții de Apel Craiova, organizarea activităţii de lucru cu publicul şi a şedinţelor de judecată se vor face conform dispoziţiilor Hotărârii nr.1375/2015 a Consiliului Superior al Magistraturii de aprobare a Regulamentului de ordine interioară al instanțelor judecătoreşti.
În perioada următoare se recomandă în continuare personalului instanţei, justițiabililor și participanților la actul de justiţie măsuri de prudenţă şi responsabilitate individuală şi colectivă în vederea reducerii riscului de transmitere a virusului SARS COV 2.
Se mențin recomandările făcute la începutul pandemiei privind accesul în instanţă, folosirea sistemelor de comunicare electronică cu instanţa şi consultarea dosarelor în format electronic prin intermediul aplicaţiilor informatice InfoDosar/Dosarul electronic, disponibile pe pagina de internet a Curţii de Apel Craiova – www.curteadeapelcraiova.eu”, ne-au transmis reprezentanții Curții de Apel Craiova.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii - catena.ro
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) transmite că drept urmare a faptului că s-a diminuat numărul de solicitări făcute către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, de persoanele care beneficiază de acest lucru, măsurile aplicate de ANOFM pe timpul pandemiei de COVID, au fost ridicate. Astfel, reprezentanții ANOFM spun că:
”Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email, agențiilor pentru ocuparea forței de muncă Urmare a diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.
Pentru accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmise în format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă, adrese ce se regăsesc în ANEXA la acest anunț. Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare – https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12”, se arată în informarea transmisă de ANOFM.