kanald.ro
Vlad Pascu arăta un comportament agresiv și puternic în mediul online.
Vlad Pascu arăta un comportament agresiv și puternic în mediul online.
Stiri
Au apărut noi detalii din cazul tragediei de la 2 Mai, în care doi tineri, cu vârste de 20 și 21 de ani, și-au pierdut viața. S-a aflat cu exactitate ce făcea Vlad Pascu înainte de a-i spulbera pe tineri pe trecerea de pietoni.
Noi detalii tulburătoare au ieșit la iveală despre tragedia care a îndoliat două familii. S-a aflat ce atitudine avea șoferul și cum s-a comportat în noaptea fatidică.
În urma accidentului cumplit ce a avut loc la stațiunea 2 Mai, Sebi și Roberta au murit pe loc. Alături de ei se aflau încă șase amici care au fost ușor răniți în urma impactului.
Potrivit ultimelor clipuri postate de Vlad Pascu în mediul online, șoferul teribilist a manifestat un nivel extrem de ridicat de încredere în sine și a emis declarații halucinante în legătură cu modul său de viață extravagant.
Într-o postare din mediul online, tânărul a dorit să ofere lecții de stil și să se laude cu hainele sale de mii de euro. El și-a prezentat garderoba plină de branduri de lux. Adolescentul a continuat să facă afirmații jignitoare la adresa celor care îi adresau comentarii negative sau critice.
„Gen, când o să vină cineva care e îmbrăcat cu Supreme – LV și are Jordan în picioare și, na, etc. etc, și poartă un EP mai*** ca al meu sau, nu știu, poate un Philipp ceva, și-mi vine ăla și-mi comentează 'bă, tu te îmbraci prost rău de tot', în momentul ăla o să zic: 'da bă, sunt un idiot, mă îmbrac prost'.", a spus adolescentul.
Vlad Pascu nu s-a oprit aici și a continuat să șocheze în mediul online prin afirmațiile făcute. „Până atunci, voi ăia care sunteți niște terminați și purtați Vagabond, și mai duceți-vă-n*** mea, nu mai îmi comentați mie, da! Ați înțeles?”, a spus șoferul teribilist, lăudându-se cu hainele de brand cumpărate din banii părinților săi.
Vlad Pascu este un copil de bani gata.
Aceste clipuri din mediul online arată ce fel de personalitate avea tânărul și cât de mult punea accent pe faimă, bani și haine de firmă.